Wednesday, February 8, 2012

FO: On the Go-verall

Pattern: On the Go-veralls by Heidi Lehman.
Material: DROPS Alaska (100% pure new wool).
               Buttons by Luciášek



These are absolutely a winner! Cute and cozy, perfect fit and simple styling - I can´t wish more! I like modern and practical knits for babies, this one definitely meets all my requirements.The style is very simple, which offers a number of variations for both girls and boys: stripes, adding pockets or fabric details such as lined straps, buttons, little bow in front etc.

"Čtyři myši tancovaly", zpívávám své malé, když se s ní točím v manduce po kuchyni. Tady tancují myši jen dvě, ale má radost není o nic menší! Mám ráda vtipné a jednoduché věci, na kterých vyniknou pěkné detaily. Už teď se mi v hlavě rojí nespočet dalších variací: pruhy, kapsičky na nohavici nebo náprsence, potahované knoflíky, látkové aplikace...


Sizing: I´ve already got used to the fact, that I have to size up all garments I knit for her. She is 9 months old, this is size 12-18 months and fits perfectly!


Velikost: Už jsem si zvykla, že ač mám doma drobka, oblečení potřebuje aspoň o číslo větší, než by odpovídalo její skutečné velikost. Tohle je velikost 12-18 měsíců, drobek má měsíců 9 a pasují mu dokonale.



2 comments:

  1. Terez, ty jsou dokonalé! Kéž bych uměla plést.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danko, díky za pochvalu! Pletení není těžké, pokud myslíš, že by tě to jen trochu bavilo, zaregistruj se na Ravelry a tam už se všechno naučíš. :-) Sama neumím plést podle českých návodů, ale jen podle anglických. Nějak mi ta naše terminologie připadá děsně matoucí.

      Delete